Писна ми да откривам Америка по няколко пъти. Който го е правил, ще разбере за какво говоря. Та идеята на този блог е да ми облекчи живота в тази насока.
Етикети
бази данни
(3)
И като се замислиш ...
(16)
корен квадратен
(1)
математика
(1)
Млад шофьор
(2)
мъка-мъка
(46)
ПОЕЗИЯ
(17)
Полезности
(13)
Стиховете на леля
(9)
Acer A1
(2)
Adobe
(1)
AI (chat GPT)
(1)
An internal error occured
(1)
and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting again
(1)
Autocad
(1)
BEX
(2)
browser choice
(1)
can't print
(1)
Can't type in MS Word 2007
(1)
Cannot shift objects off sheet
(1)
Databases
(2)
DDE
(1)
desktop
(1)
disable usb storage device
(1)
E000FED1
(1)
excel
(8)
Excel cannot paste the data
(1)
Failed to recover database Error 0x1F
(1)
Firebird
(1)
HP BIOS error 501
(1)
IIS
(1)
integrated windows authentication
(1)
Lorem Ipsum
(1)
MS SQL 2008
(1)
outlook
(11)
problem sending the command to the program
(1)
right click
(1)
SAP
(2)
SAP GUI close itself after logon
(1)
SAP history
(1)
sysprep
(1)
System writer failed
(1)
telnet
(1)
TLS 1.1
(1)
Turn on TLS 1.0
(1)
VBA
(1)
vbe6ext
(2)
wi-fi hot-spot
(1)
Win Xp
(2)
windows 10
(4)
Windows 7
(7)
Windows 8
(1)
word
(5)
word 2016
(1)
Не всичко за мен
- Shrek
- Верую: неверник - следствие от прекомерната работа с продукти на Microsoft. Нямам девиз, нямам любимо ядене, пиене, книга, ... Знам какво обичам днес, но това изобщо не важи за утре. Мисля, че горе-долу стана ясно.
Търсене в този блог
понеделник, 3 септември 2012 г.
Outbox size is different on the exchange and client mashine
Папката с писмата, които чакат за изпращане (outbox) на сървера е с различен размер и брой писма отколкото на локалната машина на клиента. В резултат пощенската кутия расте непрекъснато и много бързо достига лимита си.
Решението е да премахнем за малко Cached Exchange Mode, да рестартираме outlook-а, да изтрием тези писма които уж чакат, но всъщност са изпратени предимного време и пак да включим Cached Exchange Mode.
Go to your Tools, then Account Settings. Double-click on your account name. Uncheck the “Use Cached Exchange Mode” box. Click Next, OK, Finish. Close and then restart Outlook. You should now see the messages in the Outbox. Review and if you are sure they match items in your Sent folder, permanently delete all Outbox messages. Go back to Account Settings and turn the Cached Exchange mode back on. Close and restart Outlook.
Има още едно решение което на времето не записах и сега не го помня.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар