Не всичко за мен

Верую: неверник - следствие от прекомерната работа с продукти на Microsoft. Нямам девиз, нямам любимо ядене, пиене, книга, ... Знам какво обичам днес, но това изобщо не важи за утре. Мисля, че горе-долу стана ясно.

Търсене в този блог

събота, 3 март 2012 г.

САМОТА

САМОТА

САМОТАТА като куче лежи пред вратата ми
и не пуска пиле да прехвръкне.
И сутрин, и денем, и когато мръкне,
като вярно куче бди над мен САМОТАТА МИ!

Закусваме с нея, обядваме с нея,
работим в градината, радио слушаме,
а нощем ревниво в леглото ме гушва,
сънят ми прогонва, сънят ми пилее.

Животът ми мъка е несподелена
и мой изповедник е САМОТАТА МИ.
Уморена и празна е сутрин главата ми
денят ми е болен, денят – помрачен е.

Като злобно куче ме гризе САМОТАТА МИ
и сутрин, и денем, и когато мръкне.
Тя не пуска пиле да прехвръкне.
САМОТАТА като куче лежи пред вратата ми!

Няма коментари: